Nový Hitman je podfuk roku! Vývojáři her se už neštítí lhát hráčům do očí…
Čeho je moc, toho je příliš...
Odhlédneme-li od všech problémů, které se před vydáním točily kolem nejnovějšího dílu série Hitman, pořád je tu dostatek důvodů, proč se hra lidem ani trochu nelíbí. Ten nejdůležitější má ale co dočinění s nestydatým lhaním, kvůli kterému si to vývojáři z IO Interactive u hráčů pěkně odskáčou.
V průběhu betatestu bylo vyžadováno neustálé připojení k internetu, což vývojáři omlouvali tím, že potřebují od hráčů získat určitá data, aby jejich hra mohla být ještě lepší. Vzhledem k tomu, jak citliví jsou hráči na „always-online“ politiku, vývojáři tento fakt zdůraznili a slíbili, že v případě plné verze nic takového nebude třeba. Bohužel, opak je pravdou.
Na kódu hry se očividně nic zásadního nezměnilo, umělá inteligence je stejně špatná, jako byla v betě a z nutnosti být neustále online se stala forma ochrany proti pirátství. Samo o sobě by to nikomu zřejmě nevadilo – internet máme tak nějak všichni – ale poctiví hráči v tuto chvíli ani nemohou plnohodnotně hrát!
Dánští vývojáři totiž krutě podcenili přípravu serverového ekosystému, který momentálně nezvládá nápor hráčů a padá. Tím však zamezuje v hraní všem, kdo vzali epizodické vydávání IO Interactive na milost a dali Hitmanovi šanci. Po téhle ledové sprše je ale pravděpodobné, že se krize ve vývojářském týmu ještě prohloubí a následky mohou být fatální… Škoda, takhle to přitom dopadnout vůbec nemuselo.