Nový klip od GoGa už má milion zhlédnutí. Dodává mladým zdravé sebevědomí
Ambasador značky Axe má pro vás důležitou zprávu.
Mladí Češi a Slováci řeší nedostatek sebevědomí alkoholem, jenž však velmi často způsobuje klamné vnímání reality. Česká pobočka agentury Zaraguza se proto rozhodla na tento problém poukázat netradičním způsobem a představila ve spolupráci s AXE a GoGem hudební klip Alkosebevědomí, který se okamžitě umístil v nejsledovanějších YouTube trendech a v průběhu prvních dvou týdnů měl více než milion zhlédnutí.
Na sobě nemám nic, jen AXE, sebevědomí a roky praxe – toto jsou slova, která rapuje nejznámější slovenský youtuber GoGo, přičemž v klipu ukazuje tři paralely – jak se kvůli falešnému sebevědomí vnímá sám, poté jak ho ve skutečnosti vnímají ostatní a v poslední figuruje se zdravým sebevědomím bez alkoholu.
Na zdravé sebevědomí nejlépe poslouží dvě řešení. Jedním je nová produktová řada AXE Ice Chill s chladivým efektem, druhým je 30denní instagramová otužovací výzva #ICECHILLCHALLENGE, ve které si mladí mohou dopřávat ledové sprchy. Nejen o jejich benefitech, ale i o kampani všeobecně si můžete více přečíst na webu www.nazdravesebevedomi.cz
Výzvu spouští GoGo na svém instagramovém profilu, přičemž s otužováním začíná i on sám. Všichni zapojení hrají o zájezd do krajiny, která chlad nese už v názvu – Island (Iceland).