Diváci unikátního letního UPC MAX kina vybrali vítězný film. MAX Cenu 2015 si odnáší komedie Vojty Kotka Padesátka
Přes 6 tisíc diváků navštívilo letošní první ročník letního UPC MAX kina, svými hlasy rozhodli o divácky nejoblíbenějším českém filmu roku 2015, který získal MAX Cenu 2015. Z finálové desítky snímků, které pro promítání vybrala odborná porota, se za vítěznou Padesátkou na druhém místě umístil film Kobry a užovky, třetí příčku obsadila pohádka Sedmero krkavců.
Od slavnostního zahájení 23. června mohli diváci jedinečného projektu letního UPC MAX kina za účasti herců a tvůrců zhlédnout v sérii deseti čtvrtečních večerů to nejlepší z české filmové scény uplynulého roku. Finálovou desítku filmů z celkových padesáti snímků roku 2015 vybrala odborná porota složená z předních osobností české filmové scény, ať už jde o respektované tuzemské filmové kritiky, publicisty, herce, nebo další osobnosti filmového průmyslu v čele s Mirkou Spáčilovou a Jiřím Mádlem.
UPC MAX kino
Na základě jejich výběru Prima divákům UPC MAX kina na střešním parkovišti Centra Černý Most díky spolupráci se CineStar a Centrem Černý Most přinesla zadarmo projekci deseti snímků. Veřejnost mohla po celou dobu trvání programu letního UPC MAX kina hlasovat, který z nich získá MAX Cenu 2015, a to na webu www.maxkino.cz.
Favoritem hlasování se jednoznačně stala zimní komedie herce a režiséra Vojty Kotka Padesátka. „Padesátku dělalo hrozně moc lidí. Jelikož je to cena od lidí, z radosti, jen tak, tak patří všem. A o to víc za ni děkujeme,“ uvedl režisér snímku Vojta Kotek, který se tak stal historicky prvním držitelem MAX Ceny z dílny designéra a návrháře Vladimíra Staňka.
„Velmi nás potěšilo, že propojení filmového kanálu Prima MAX s letním kinem se setkalo s diváckým úspěchem. Poslední uvedený snímek Kobry a užovky přilákal na střešní parkoviště Centra Černý Most téměř tisíc návštěvníků,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, a dodává: „Rádi bychom nabídli všem filmovým příznivcům zábavné večery pod širým nebem také v příštím roce a již nyní pracujeme na dalším zatraktivnění konceptu pro návštěvníky.“
Dalšími vítězi letního kina, které vždy po setmění přinášelo jedinečný filmový zážitek, jsou drama s prvky komedie s názvem Kobry a užovky a pohádka Sedmero krkavců, která se umístila na třetí příčce.
„Děkujeme všem divákům, kteří si našli cestu do UPC MAX kina i všem hlasujícím o prvního držitele ocenění MAX Ceny. Věříme, že zachovají i nadále přízeň českému filmu a příští rok se tu sejdou ještě ve větším počtu,“ uvádí Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci za společnost UPC.
Akce UPC MAX Kino spadá do projektů agentury Solootions, patřící do skupiny Prima.
UPC MAX kino