Nové Call of Duty si nezkušení hráči nezahrají! Hra se totiž zbavuje téhle funkce!
Vývojáři zkouší experimentovat se změnami, které se Call of Duty netýkaly od vydání druhého dílu!
Včera jsme vás informovali o vydání prvního traileru ke hře Call of Duty: World War II a není s podivem, že na sebe nenechala dlouho čekat náruč nových informací a detailů o příběhové části hry. Jen pro pořádek zopakujeme, že se hra bude odehrávat mezi lety 1944 a 1945 s tím, že nabídne i flashbacky do let předchozích. Hlavním hrdinou bude vojín Daniels z 1. pěší divize Spojených států a zároveň i francouzská odbojářka Jeannie Rousseau, se kterou se podíváme například od Paříže.
Teď ale ony zmiňované novinky – v první řadě je nutné přidat k dobru rozhovor jednoho ze spoluzakladatelů vývojářů ze Sledghammer Games. Ten potvrdil, že nechtějí mít z Call of Duty: World War II další tuctovou střílečku a slíbili, že vzdají hold kořenům celé série. To znamená i absence automatického léčení, kterým se hra od druhého dílu proslavila. Ne nutně pochvalně, protože onen „autoheal“ měl na svědomí legrační momenty, kdy by byl hrdina už několikrát po smrti, a místo toho si jen někde dřepnul a pár vteřin počkal, než se zázračně uzdravil.
V tomhle ohledu pak vývojáři chtějí zajít ještě dál a slibují, že na bojišti budete muset spolupracovat se svojí rotou a starat se například i o zásobu nábojů. Pokud vám dojdou, bude nutné vyhledat zásobovače a střelivo doplnit. Ne vždy ale budete mít šanci, dostat se ve válečné vřavě ke konkrétním lidem, proto bude nutné upravovat taktiku, pravděpodobně brát do rukou německé zbraně anebo obírat padlé kamarády o munici, kterou už nepotřebují.
Díky tomu by mohlo být hraní Call of Duty: World War II o něco zajímavější, než rambo-fest z posledních moderních dílů série a fakt, že hráčům půjde v boji o život, by mohl celou atmosféru posunout na novou úroveň. Snad tedy vývojáři vědí, co dělají!