Vývojář Cyberpunku 2077 prozradil, co všechno se ze hry muselo odstranit
Údajný vývojář odhaluje, jak měla hra původně vypadat a jak ještě vypadat může.
Cyberpunk 2077 nezažívá zrovna hladký start a situaci s ohromným množstvím chyb a nedodělků nedokáže zastavit ani příval stahovatelných záplat, které žehlí největší problémy hry. Aktuální situaci ve studiu, ale i podmínky v době dokončování hry, v mnoha příspěvcích objasnil na portále 4chan neznámý uživatel Anonymous.
Jeho příspěvky, jejichž vlákno začalo už 15. prosince, zahrnují zajímavé detaily. Působí věrohodně - jako například správná předpověď, že bude hra stažena z PS Storu - přesto je nutné brát je s odstupem.
Vybíráme z nich nejzajímavější detaily, které se týkají vypuštěného obsahu. Některý by se však v Cyberpunku 2077 ještě měl objevit:
"Z finální verze hry jsme odstranili přes 50 tisíc řádků dialogů a věřím, že spousta obsahu se do hry ještě vrátí. Buďte slyšet a žádejte o dodání všeho vystřiženého!"
"Ze hry zmizely dva velké příběhy navázené na Adama Smashera a Morgana Blackhanda."
Adam Smasher - Cyberpunk 2077 Zdroj: CD Projekt RED
"Policejní AI fungovala úžasně, dokud se po jednom větším zásahu nerozpadla. Už se to opravuje."
"Poslední vývojářská verze před ostraňováním obsahu měla 160 GB. Věřím, že z ní uvidíme ještě nějaké úniky... Pokud otevřete soubory .dat, stále v nich najdete stopy po hromadě vyhozeného materiálu."
"Na veřejnost se nedostala obrovská podzemní část města, protože podle výkonného ředitele vypadala ošklivě. Bylo v ní taky příliš chyb"
"Většina bytů s označením ZAMČENO byla původně lootovatelná."
"Gangy měly svoji vlastní AI rutinu ukazující drobné násilí v ulicích. Mohli jste události jen sledovat nebo do nich zasáhnout."
Cyberpunk 2077 Zdroj: CD Projekt RED
"Hodně dětí uživalo drogy, což bylo kvůli cenzuře odstraněno."
"Ve hře byli kněží a Hare Krišna. Na příkaz vedení ve finální hře nejsou."
"V rozsáhlém vedlejším úkolu jste mohli zaujmout místo důstojníka Maxe Taca poté, co spáchal sebevraždu. Neseděl však do tónu vyprávění a mohl by se objevit v jednom z DLC."
"Jeden quest jsme museli 12x předělat, protože jeden z šéfů měl pořád pocit, že to není ono. Nakonec se ani neobjevil v hotové hře... Měl by se dostat do jednoho z DLC."
"Většina kosmetických oprav by měla být hotová do druhé velké aktualizace (pozn. - jde o tu únorovou). Všechny chyby vyřeší až velká aktualizace, která má vyjít v červnu."
"Nový kód červnové verze hry je již hotov. Nebyl implementován kvůli chybě v uživatelském rozhraní.. Kód pro PS5 je vylepšený oproti PC díky úžasné vývojářské sadě, kterou Sony pro tuto konzoli poskytla... Kód pro PS4 / Xbox One se zcela zahodí, vzniká od základu znovu."
"Od next-gen upgradu nečekejte zázraky. Kromě grafiky nepůjde o nic, co by stálo za řeč."
"Náš původní Johnny Silverhand byl mnohem víc cool a větší maniak....Jenže od investorů zvenčí CDPR přišla potřeba herecké hvězdy. Vedení souhlasilo, nevíme proč. Náš původní Johnny byl silně inspirován Solid Snakem z prvního MGS a vzorem byl, i když tomu nebudete věřit, herec Cilian Murphy... Keanu je ale hodně fajn chlápek a moc cením jeho herectví. První i poslední den nahrávání za námi zašel, aby nám osobně poděkoval. Údajně si řekl o rozumný honorář..."
Která věc vám chybí v Cyberpunku 2077 nejvíc?