Cyberpunk 2077 bude kratší než Zaklínač 3, aby ho dohrálo víc lidí
Kratší hlavní příběhovou linku Cyberpunku 2077 má vyvážit široká nabídka vedlejších aktivit.
Nikdo nepochybuje, že chystané akční RPG bude skutečně masivní hrou, což odhaluje každá další prezentace od tvůrců z CD Projekt RED. Hlavní designér misí Patrick K. Mills však prozradil, že hlavní příběhová linka se ve srovnání se Zaklínačem 3 dočkala zkrácení.
„Příběh je o něco kratší než ve třetím Zaklínači. Dostali jsme totiž spoustu stížností na to, že Geraltovo dobrodružství je ve skutečnosti až příliš rozvleklé,“ vysvětlil Mills. „Když se zpětně ohlédneme na čísla, nalezneme ohromné množství lidí, kteří se ve hře dostali skutečně dost daleko, ale ani oni neviděli závěrečné titulky. Chceme, aby hráči prošli celý příběh, takže jsme kampaň zkrátili, ale i tak je obsahu ve hře dost,“ dodal Mills.
Když si jeho vyjádření zasadíme do kontextu, měli bychom se stále dočkat minimálně tří, ale spíše více než čtyř desítek hodin hlavního příběhu, jelikož ten ve třetím Zaklínači trvalo hráčům projít průměrně 52,5 hodin. Pro kompletní prozkoumání herní mapy a všech jejich možností pak bylo potřeba průměrně 180 hodin.
Na rozdíl od Zaklínače má však Cyberpunk 2077 nabídnout větší znovuhratelnost, protože lze vybrat tři různá příběhová pozadí hlavní postavy, navolit jiný charakter a tím změnit jak úvodní mise, tak určit jiný vývoj celého příběhu. Vývojáři sami řekli, že žádný hráč při prvním průchodu hrou nebude moci hrát všechny vedlejší mise a nepozná ani veškeré příběhové postavy, protože ho tam prostě příběh a jeho předchozí rozhodnutí nezavedou.
Uvítáte zkrácení hlavního příběhu v Cyberpunku 2077?