• Facebook ikona Facebook
  • Twitter ikona X.com
  • Přehled fotografií ikona Přehled fotografií
  • Zavřít přehled fotografií ikona Zavřít přehled fotografií
  • Zavřít ikona Zavřít
Prohlédnout znovu ikonka Prohlédnout znovu

Loga světových značek a jejich skrytý význam

Čtyři základní barvy jsou rozbité jednou odvozenou. To však bylo záměrné, protože Google chtěl zdůraznit, že umí být hravý a vykročit ze zavedených škatulek. Podle toho vybral i poměrně rozevlátý font.

Čtyři základní barvy jsou rozbité jednou odvozenou. To však bylo záměrné, protože Google chtěl zdůraznit, že umí být hravý a vykročit ze zavedených škatulek. Podle toho vybral i poměrně rozevlátý font.

Původní logo bylo jen tři pruhy, ale pak je naklonili, aby připomínalo horu, neboli překážku, kterou musíš překonat svou vůlí a odhodláním.

Původní logo bylo jen tři pruhy, ale pak je naklonili, aby připomínalo horu, neboli překážku, kterou musíš překonat svou vůlí a odhodláním.

Každý kruh v logu Audi reprezentuje jednu ze čtyř společností, které v roce 1932 utvořily koncern Auto Union: DKW, Horch, Wanderer a Audi.

Každý kruh v logu Audi reprezentuje jednu ze čtyř společností, které v roce 1932 utvořily koncern Auto Union: DKW, Horch, Wanderer a Audi.

Každý kus skládačky symbolizuje piktogram a mnohojazyčnost Wikipedie. Pro sestavení názvu jsou použity znaky z různých písem. Volné místo nahoře znázorňuje její nedokončenou povahu - stále se přidávají nové jazyky, hesla a informace.

Každý kus skládačky symbolizuje piktogram a mnohojazyčnost Wikipedie. Pro sestavení názvu jsou použity znaky z různých písem. Volné místo nahoře znázorňuje její nedokončenou povahu - stále se přidávají nové jazyky, hesla a informace.

Logo IBM má mimořádně pestrou historii. Verze používaná od roku 1972 má vyjadřovat rychlost a dynamiku. Přerušované písmo taky imituje znaménko "=" a reprezentuje zrovnoprávnění přístupu k informacím.

Logo IBM má mimořádně pestrou historii. Verze používaná od roku 1972 má vyjadřovat rychlost a dynamiku. Přerušované písmo taky imituje znaménko "=" a reprezentuje zrovnoprávnění přístupu k informacím.

Tři elipsy v logu Toyota reprezentují tři srdce: srdce zákazníka, srdce produktu a srdce technologického pokroku.

Tři elipsy v logu Toyota reprezentují tři srdce: srdce zákazníka, srdce produktu a srdce technologického pokroku.

Logo BMW se vyvinulo z kruhového loga Rapp Motorenwerke, zkombinovaného s modrobílou barvou Bavorska. Vnitřek loga taky upomíná na vrtuli, tedy časy, kdy firma vyráběla letecké motory.

Logo BMW se vyvinulo z kruhového loga Rapp Motorenwerke, zkombinovaného s modrobílou barvou Bavorska. Vnitřek loga taky upomíná na vrtuli, tedy časy, kdy firma vyráběla letecké motory.

Z loga Mercedes přímo prýští sebevědomí. Každý cíp hvězdy reprezentuje dominanci kvality a stylu nad třemi živly - zemi, vodě i vzduchu.

Z loga Mercedes přímo prýští sebevědomí. Každý cíp hvězdy reprezentuje dominanci kvality a stylu nad třemi živly - zemi, vodě i vzduchu.

VAIO - označení notebooků značky Sony je sofistikovanější, než si myslíte. Písmena V a A reprezentují analogovou křivku, zatímco I a 0 symbolizují digitální 1 a 0.

VAIO - označení notebooků značky Sony je sofistikovanější, než si myslíte. Písmena V a A reprezentují analogovou křivku, zatímco I a 0 symbolizují digitální 1 a 0.

Prohlédněte si další fotogalerie

StarHouse: Photo dump finálový týden Fotogalerie
11

StarHouse: Photo dump finálový týden

StarHouse: Photo dump 8. týden Fotogalerie
9

StarHouse: Photo dump 8. týden

StarHouse: Vyhrajte kosmetický balíček s Astrid Fotogalerie
9

StarHouse: Vyhrajte kosmetický balíček s Astrid

StarHouse: Photo dump Fotogalerie
13

StarHouse: Photo dump

StarHouse photo dump: Šestý týden Fotogalerie
8

StarHouse photo dump: Šestý týden

StarHouse: Photo dump z vily Fotogalerie
7

StarHouse: Photo dump z vily

Loga světových značek a jejich skrytý význam

Čtyři základní barvy jsou rozbité jednou odvozenou. To však bylo záměrné, protože Google chtěl zdůraznit, že umí být hravý a vykročit ze zavedených škatulek. Podle toho vybral i poměrně rozevlátý font.

Čtyři základní barvy jsou rozbité jednou odvozenou. To však bylo záměrné, protože Google chtěl zdůraznit, že umí být hravý a vykročit ze zavedených škatulek. Podle toho vybral i poměrně rozevlátý font.

Původní logo bylo jen tři pruhy, ale pak je naklonili, aby připomínalo horu, neboli překážku, kterou musíš překonat svou vůlí a odhodláním.

Původní logo bylo jen tři pruhy, ale pak je naklonili, aby připomínalo horu, neboli překážku, kterou musíš překonat svou vůlí a odhodláním.

Každý kruh v logu Audi reprezentuje jednu ze čtyř společností, které v roce 1932 utvořily koncern Auto Union: DKW, Horch, Wanderer a Audi.

Každý kruh v logu Audi reprezentuje jednu ze čtyř společností, které v roce 1932 utvořily koncern Auto Union: DKW, Horch, Wanderer a Audi.

Každý kus skládačky symbolizuje piktogram a mnohojazyčnost Wikipedie. Pro sestavení názvu jsou použity znaky z různých písem. Volné místo nahoře znázorňuje její nedokončenou povahu - stále se přidávají nové jazyky, hesla a informace.

Každý kus skládačky symbolizuje piktogram a mnohojazyčnost Wikipedie. Pro sestavení názvu jsou použity znaky z různých písem. Volné místo nahoře znázorňuje její nedokončenou povahu - stále se přidávají nové jazyky, hesla a informace.

Logo IBM má mimořádně pestrou historii. Verze používaná od roku 1972 má vyjadřovat rychlost a dynamiku. Přerušované písmo taky imituje znaménko "=" a reprezentuje zrovnoprávnění přístupu k informacím.

Logo IBM má mimořádně pestrou historii. Verze používaná od roku 1972 má vyjadřovat rychlost a dynamiku. Přerušované písmo taky imituje znaménko "=" a reprezentuje zrovnoprávnění přístupu k informacím.

Tři elipsy v logu Toyota reprezentují tři srdce: srdce zákazníka, srdce produktu a srdce technologického pokroku.

Tři elipsy v logu Toyota reprezentují tři srdce: srdce zákazníka, srdce produktu a srdce technologického pokroku.

Logo BMW se vyvinulo z kruhového loga Rapp Motorenwerke, zkombinovaného s modrobílou barvou Bavorska. Vnitřek loga taky upomíná na vrtuli, tedy časy, kdy firma vyráběla letecké motory.

Logo BMW se vyvinulo z kruhového loga Rapp Motorenwerke, zkombinovaného s modrobílou barvou Bavorska. Vnitřek loga taky upomíná na vrtuli, tedy časy, kdy firma vyráběla letecké motory.

Z loga Mercedes přímo prýští sebevědomí. Každý cíp hvězdy reprezentuje dominanci kvality a stylu nad třemi živly - zemi, vodě i vzduchu.

Z loga Mercedes přímo prýští sebevědomí. Každý cíp hvězdy reprezentuje dominanci kvality a stylu nad třemi živly - zemi, vodě i vzduchu.

VAIO - označení notebooků značky Sony je sofistikovanější, než si myslíte. Písmena V a A reprezentují analogovou křivku, zatímco I a 0 symbolizují digitální 1 a 0.

VAIO - označení notebooků značky Sony je sofistikovanější, než si myslíte. Písmena V a A reprezentují analogovou křivku, zatímco I a 0 symbolizují digitální 1 a 0.