Čtyři základní barvy jsou rozbité jednou odvozenou. To však bylo záměrné, protože Google chtěl zdůraznit, že umí být hravý a vykročit ze zavedených škatulek. Podle toho vybral i poměrně rozevlátý font.
Původní logo bylo jen tři pruhy, ale pak je naklonili, aby připomínalo horu, neboli překážku, kterou musíš překonat svou vůlí a odhodláním.
Každý kruh v logu Audi reprezentuje jednu ze čtyř společností, které v roce 1932 utvořily koncern Auto Union: DKW, Horch, Wanderer a Audi.
Každý kus skládačky symbolizuje piktogram a mnohojazyčnost Wikipedie. Pro sestavení názvu jsou použity znaky z různých písem. Volné místo nahoře znázorňuje její nedokončenou povahu - stále se přidávají nové jazyky, hesla a informace.
Logo IBM má mimořádně pestrou historii. Verze používaná od roku 1972 má vyjadřovat rychlost a dynamiku. Přerušované písmo taky imituje znaménko "=" a reprezentuje zrovnoprávnění přístupu k informacím.
Tři elipsy v logu Toyota reprezentují tři srdce: srdce zákazníka, srdce produktu a srdce technologického pokroku.
Logo BMW se vyvinulo z kruhového loga Rapp Motorenwerke, zkombinovaného s modrobílou barvou Bavorska. Vnitřek loga taky upomíná na vrtuli, tedy časy, kdy firma vyráběla letecké motory.
Z loga Mercedes přímo prýští sebevědomí. Každý cíp hvězdy reprezentuje dominanci kvality a stylu nad třemi živly - zemi, vodě i vzduchu.
VAIO - označení notebooků značky Sony je sofistikovanější, než si myslíte. Písmena V a A reprezentují analogovou křivku, zatímco I a 0 symbolizují digitální 1 a 0.