• Facebook ikona Facebook
  • Twitter ikona X.com
  • Přehled fotografií ikona Přehled fotografií
  • Zavřít přehled fotografií ikona Zavřít přehled fotografií
  • Zavřít ikona Zavřít
Prohlédnout znovu ikonka Prohlédnout znovu

13 prasáren "slušných" řidičů

1. Pomalé rozjezdy z křižovatek - Padne zelená a lenochod za volantem nejdřív pomalu zařadí, aby se pak začal sunout kupředu. A lenochod za ním mu pro jistotu nechá dostatečný odstup, než se rozjede také. Plynulost dopravy dostává totálně na frak.

1. Pomalé rozjezdy z křižovatek - Padne zelená a lenochod za volantem nejdřív pomalu zařadí, aby se pak začal sunout kupředu. A lenochod za ním mu pro jistotu nechá dostatečný odstup, než se rozjede také. Plynulost dopravy dostává totálně na frak. Zdroj: Thinkstock

2. Jízda prostředním pruhem na dálnici - Na D1 u Prahy každodenní věc. V pravém pruhu poloprázdno a všichni se mačkají ve dvou pruzích pro předjíždění. Vznikají tak naprosto zbytečné špunty. A když je někdo poctivý, musí přejíždět napříč celou dálnicí.

2. Jízda prostředním pruhem na dálnici - Na D1 u Prahy každodenní věc. V pravém pruhu poloprázdno a všichni se mačkají ve dvou pruzích pro předjíždění. Vznikají tak naprosto zbytečné špunty. A když je někdo poctivý, musí přejíždět napříč celou dálnicí. Zdroj: Thinkstock

3. Neumožnění předjetí - Někdo na okreskách předjíždět nechce, nebo ani moc nemůže. Když se za kamionem sejde pět takových, je kolona na světě. Místo aby se lepili na sebe, měli by umožnit bezpečné předjíždění ostatním a nenadávat, když se o to snaží.

3. Neumožnění předjetí - Někdo na okreskách předjíždět nechce, nebo ani moc nemůže. Když se za kamionem sejde pět takových, je kolona na světě. Místo aby se lepili na sebe, měli by umožnit bezpečné předjíždění ostatním a nenadávat, když se o to snaží. Zdroj: Thinkstock

4. Nepoužívání dálkových světel - Asi šetří žárovky, řada řidičů v noci každopádně dálková světla nezapíná. Velmi tím komplikují předjíždění rychlejším řidičům, kteří je dojedou. Psychicky méně odolní jedinci pak mohou začít zbytečně riskovat.

4. Nepoužívání dálkových světel - Asi šetří žárovky, řada řidičů v noci každopádně dálková světla nezapíná. Velmi tím komplikují předjíždění rychlejším řidičům, kteří je dojedou. Psychicky méně odolní jedinci pak mohou začít zbytečně riskovat. Zdroj: Thinkstock

5. Ignorování pravidla zipu - Že někdo rezignuje a už dlouho před zúžením se řadí do společného pruhu neznamená, že o své právo přicházejí i ostatní. Přesto se setkáváme s exoty, kteří v zúžení blokují řazení ostatních, protože „oni si to vystáli“.

5. Ignorování pravidla zipu - Že někdo rezignuje a už dlouho před zúžením se řadí do společného pruhu neznamená, že o své právo přicházejí i ostatní. Přesto se setkáváme s exoty, kteří v zúžení blokují řazení ostatních, protože „oni si to vystáli“. Zdroj: Thinkstock

6. Neschopnost řadit se na dálnici - Velice nebezpečný jev, kdy řidič nevyužije připojovací pruh a hned se cpe před rychlejší auta. Stejně tak někteří zbrkle uhýbají autům, která najíždějí na dálnici. Není to gentlemanské, je to nebezpečné.

6. Neschopnost řadit se na dálnici - Velice nebezpečný jev, kdy řidič nevyužije připojovací pruh a hned se cpe před rychlejší auta. Stejně tak někteří zbrkle uhýbají autům, která najíždějí na dálnici. Není to gentlemanské, je to nebezpečné. Zdroj: Thinkstock

7. Najíždění si při odbočení - Při odbočování z hlavní silnice by se měl řidič řadit co nejvíc ke kraji, aby ho ostatní mohli bezpečně objet a doprava nestála. Někteří si ale i s osobákem na poslední chvíli nadjedou, jako by řídili dvacetimetrový kamion.

7. Najíždění si při odbočení - Při odbočování z hlavní silnice by se měl řidič řadit co nejvíc ke kraji, aby ho ostatní mohli bezpečně objet a doprava nestála. Někteří si ale i s osobákem na poslední chvíli nadjedou, jako by řídili dvacetimetrový kamion. Zdroj: Thinkstock

8. Panika na kruháči - Kruhové objezdy jsou pro plynulost dopravy dar z nebe. Bohužel je mnoho řidičů zbytečně opatrných. Před kruhovým objezdem zastavují, i když to není potřeba, přehnaně zpomalují, případně váhají s rozjezdem, i když by projeli dvakrát.

8. Panika na kruháči - Kruhové objezdy jsou pro plynulost dopravy dar z nebe. Bohužel je mnoho řidičů zbytečně opatrných. Před kruhovým objezdem zastavují, i když to není potřeba, přehnaně zpomalují, případně váhají s rozjezdem, i když by projeli dvakrát. Zdroj: Thinkstock

9. Pomalé předjíždění - Předjíždět by se mělo co nejrychleji. Nejen kvůli bezpečnosti, ale aby třeba kamion mohlo předjet co nejvíc řidičů. Existují ale lidé, kterým by praskla cévka ze spotřeby nad 4,5 litru, a ti pojem „plný plyn“ nejspíš neznají.

9. Pomalé předjíždění - Předjíždět by se mělo co nejrychleji. Nejen kvůli bezpečnosti, ale aby třeba kamion mohlo předjet co nejvíc řidičů. Existují ale lidé, kterým by praskla cévka ze spotřeby nad 4,5 litru, a ti pojem „plný plyn“ nejspíš neznají. Zdroj: Thinkstock

10. Blokování levého pruhu dálnice - Někdo neumí používat zrcátka, někdo nemá odhad, někdo to dělá schválně. Pokud vás pak někdo podjede, je to bezpochyby hazardér, ale také to znamená, že vpravo bylo víc než dost místa na to, abyste se mu uhnuli sami.

10. Blokování levého pruhu dálnice - Někdo neumí používat zrcátka, někdo nemá odhad, někdo to dělá schválně. Pokud vás pak někdo podjede, je to bezpochyby hazardér, ale také to znamená, že vpravo bylo víc než dost místa na to, abyste se mu uhnuli sami. Zdroj: Thinkstock

11. Zrychlování při předjíždění - Někteří řidiči schválně „zatáhnou“ mezeru před sebou, abyste se před ně nemohli zařadit. Jiní při předjíždějí zrychlují a odmítají vás pustit. Extrémně nebezpečné léčení vlastních komplexů.

11. Zrychlování při předjíždění - Někteří řidiči schválně „zatáhnou“ mezeru před sebou, abyste se před ně nemohli zařadit. Jiní při předjíždějí zrychlují a odmítají vás pustit. Extrémně nebezpečné léčení vlastních komplexů. Zdroj: Thinkstock

12. Blokování křižovatky - Snaha nacpat se do křižovatky za každou cenu často na dlouhé minuty zbytečně uvězní spoustu dalších lidí. A nejde jen o velké světelné křižovatky, ale i o obyčejné odbočky, které jsou při stání v kolonách často zacpané auty.

12. Blokování křižovatky - Snaha nacpat se do křižovatky za každou cenu často na dlouhé minuty zbytečně uvězní spoustu dalších lidí. A nejde jen o velké světelné křižovatky, ale i o obyčejné odbočky, které jsou při stání v kolonách často zacpané auty. Zdroj: Thinkstock

13. Pomalá akcelerace - Když se někdo řadí z vedlejší silnice, měl by co nejrychleji srovnat tempo se zbytkem provozu. Někteří jedinci se ale připojí a pak bez ohledů na ostatní zrychlují asi jako ruská ekonomika. Auta pak musí naprosto zbytečně brzdit.

13. Pomalá akcelerace - Když se někdo řadí z vedlejší silnice, měl by co nejrychleji srovnat tempo se zbytkem provozu. Někteří jedinci se ale připojí a pak bez ohledů na ostatní zrychlují asi jako ruská ekonomika. Auta pak musí naprosto zbytečně brzdit. Zdroj: Thinkstock

Prohlédněte si další fotogalerie

StarHouse: Photo dump finálový týden Fotogalerie
11

StarHouse: Photo dump finálový týden

StarHouse: Photo dump 8. týden Fotogalerie
9

StarHouse: Photo dump 8. týden

StarHouse: Vyhrajte kosmetický balíček s Astrid Fotogalerie
9

StarHouse: Vyhrajte kosmetický balíček s Astrid

StarHouse: Photo dump Fotogalerie
13

StarHouse: Photo dump

StarHouse photo dump: Šestý týden Fotogalerie
8

StarHouse photo dump: Šestý týden

StarHouse: Photo dump z vily Fotogalerie
7

StarHouse: Photo dump z vily

13 prasáren "slušných" řidičů

1. Pomalé rozjezdy z křižovatek - Padne zelená a lenochod za volantem nejdřív pomalu zařadí, aby se pak začal sunout kupředu. A lenochod za ním mu pro jistotu nechá dostatečný odstup, než se rozjede také. Plynulost dopravy dostává totálně na frak.

1. Pomalé rozjezdy z křižovatek - Padne zelená a lenochod za volantem nejdřív pomalu zařadí, aby se pak začal sunout kupředu. A lenochod za ním mu pro jistotu nechá dostatečný odstup, než se rozjede také. Plynulost dopravy dostává totálně na frak. Zdroj: Thinkstock

2. Jízda prostředním pruhem na dálnici - Na D1 u Prahy každodenní věc. V pravém pruhu poloprázdno a všichni se mačkají ve dvou pruzích pro předjíždění. Vznikají tak naprosto zbytečné špunty. A když je někdo poctivý, musí přejíždět napříč celou dálnicí.

2. Jízda prostředním pruhem na dálnici - Na D1 u Prahy každodenní věc. V pravém pruhu poloprázdno a všichni se mačkají ve dvou pruzích pro předjíždění. Vznikají tak naprosto zbytečné špunty. A když je někdo poctivý, musí přejíždět napříč celou dálnicí. Zdroj: Thinkstock

3. Neumožnění předjetí - Někdo na okreskách předjíždět nechce, nebo ani moc nemůže. Když se za kamionem sejde pět takových, je kolona na světě. Místo aby se lepili na sebe, měli by umožnit bezpečné předjíždění ostatním a nenadávat, když se o to snaží.

3. Neumožnění předjetí - Někdo na okreskách předjíždět nechce, nebo ani moc nemůže. Když se za kamionem sejde pět takových, je kolona na světě. Místo aby se lepili na sebe, měli by umožnit bezpečné předjíždění ostatním a nenadávat, když se o to snaží. Zdroj: Thinkstock

4. Nepoužívání dálkových světel - Asi šetří žárovky, řada řidičů v noci každopádně dálková světla nezapíná. Velmi tím komplikují předjíždění rychlejším řidičům, kteří je dojedou. Psychicky méně odolní jedinci pak mohou začít zbytečně riskovat.

4. Nepoužívání dálkových světel - Asi šetří žárovky, řada řidičů v noci každopádně dálková světla nezapíná. Velmi tím komplikují předjíždění rychlejším řidičům, kteří je dojedou. Psychicky méně odolní jedinci pak mohou začít zbytečně riskovat. Zdroj: Thinkstock

5. Ignorování pravidla zipu - Že někdo rezignuje a už dlouho před zúžením se řadí do společného pruhu neznamená, že o své právo přicházejí i ostatní. Přesto se setkáváme s exoty, kteří v zúžení blokují řazení ostatních, protože „oni si to vystáli“.

5. Ignorování pravidla zipu - Že někdo rezignuje a už dlouho před zúžením se řadí do společného pruhu neznamená, že o své právo přicházejí i ostatní. Přesto se setkáváme s exoty, kteří v zúžení blokují řazení ostatních, protože „oni si to vystáli“. Zdroj: Thinkstock

6. Neschopnost řadit se na dálnici - Velice nebezpečný jev, kdy řidič nevyužije připojovací pruh a hned se cpe před rychlejší auta. Stejně tak někteří zbrkle uhýbají autům, která najíždějí na dálnici. Není to gentlemanské, je to nebezpečné.

6. Neschopnost řadit se na dálnici - Velice nebezpečný jev, kdy řidič nevyužije připojovací pruh a hned se cpe před rychlejší auta. Stejně tak někteří zbrkle uhýbají autům, která najíždějí na dálnici. Není to gentlemanské, je to nebezpečné. Zdroj: Thinkstock

7. Najíždění si při odbočení - Při odbočování z hlavní silnice by se měl řidič řadit co nejvíc ke kraji, aby ho ostatní mohli bezpečně objet a doprava nestála. Někteří si ale i s osobákem na poslední chvíli nadjedou, jako by řídili dvacetimetrový kamion.

7. Najíždění si při odbočení - Při odbočování z hlavní silnice by se měl řidič řadit co nejvíc ke kraji, aby ho ostatní mohli bezpečně objet a doprava nestála. Někteří si ale i s osobákem na poslední chvíli nadjedou, jako by řídili dvacetimetrový kamion. Zdroj: Thinkstock

8. Panika na kruháči - Kruhové objezdy jsou pro plynulost dopravy dar z nebe. Bohužel je mnoho řidičů zbytečně opatrných. Před kruhovým objezdem zastavují, i když to není potřeba, přehnaně zpomalují, případně váhají s rozjezdem, i když by projeli dvakrát.

8. Panika na kruháči - Kruhové objezdy jsou pro plynulost dopravy dar z nebe. Bohužel je mnoho řidičů zbytečně opatrných. Před kruhovým objezdem zastavují, i když to není potřeba, přehnaně zpomalují, případně váhají s rozjezdem, i když by projeli dvakrát. Zdroj: Thinkstock

9. Pomalé předjíždění - Předjíždět by se mělo co nejrychleji. Nejen kvůli bezpečnosti, ale aby třeba kamion mohlo předjet co nejvíc řidičů. Existují ale lidé, kterým by praskla cévka ze spotřeby nad 4,5 litru, a ti pojem „plný plyn“ nejspíš neznají.

9. Pomalé předjíždění - Předjíždět by se mělo co nejrychleji. Nejen kvůli bezpečnosti, ale aby třeba kamion mohlo předjet co nejvíc řidičů. Existují ale lidé, kterým by praskla cévka ze spotřeby nad 4,5 litru, a ti pojem „plný plyn“ nejspíš neznají. Zdroj: Thinkstock

10. Blokování levého pruhu dálnice - Někdo neumí používat zrcátka, někdo nemá odhad, někdo to dělá schválně. Pokud vás pak někdo podjede, je to bezpochyby hazardér, ale také to znamená, že vpravo bylo víc než dost místa na to, abyste se mu uhnuli sami.

10. Blokování levého pruhu dálnice - Někdo neumí používat zrcátka, někdo nemá odhad, někdo to dělá schválně. Pokud vás pak někdo podjede, je to bezpochyby hazardér, ale také to znamená, že vpravo bylo víc než dost místa na to, abyste se mu uhnuli sami. Zdroj: Thinkstock

11. Zrychlování při předjíždění - Někteří řidiči schválně „zatáhnou“ mezeru před sebou, abyste se před ně nemohli zařadit. Jiní při předjíždějí zrychlují a odmítají vás pustit. Extrémně nebezpečné léčení vlastních komplexů.

11. Zrychlování při předjíždění - Někteří řidiči schválně „zatáhnou“ mezeru před sebou, abyste se před ně nemohli zařadit. Jiní při předjíždějí zrychlují a odmítají vás pustit. Extrémně nebezpečné léčení vlastních komplexů. Zdroj: Thinkstock

12. Blokování křižovatky - Snaha nacpat se do křižovatky za každou cenu často na dlouhé minuty zbytečně uvězní spoustu dalších lidí. A nejde jen o velké světelné křižovatky, ale i o obyčejné odbočky, které jsou při stání v kolonách často zacpané auty.

12. Blokování křižovatky - Snaha nacpat se do křižovatky za každou cenu často na dlouhé minuty zbytečně uvězní spoustu dalších lidí. A nejde jen o velké světelné křižovatky, ale i o obyčejné odbočky, které jsou při stání v kolonách často zacpané auty. Zdroj: Thinkstock

13. Pomalá akcelerace - Když se někdo řadí z vedlejší silnice, měl by co nejrychleji srovnat tempo se zbytkem provozu. Někteří jedinci se ale připojí a pak bez ohledů na ostatní zrychlují asi jako ruská ekonomika. Auta pak musí naprosto zbytečně brzdit.

13. Pomalá akcelerace - Když se někdo řadí z vedlejší silnice, měl by co nejrychleji srovnat tempo se zbytkem provozu. Někteří jedinci se ale připojí a pak bez ohledů na ostatní zrychlují asi jako ruská ekonomika. Auta pak musí naprosto zbytečně brzdit. Zdroj: Thinkstock