Reklama
Pevnost Boyard III 2003 (19)

19. epizoda

14.01.2020 – Super svůdní růžoví panteři připlouvají do pevnosti. Jsou to přátelé z posilovny. Po dozvědění se pravidel a zaznění gongu, spouštějícího čtyřicetiminutovou časomíru, vyráží bojovat o první z pěti klíčů. Začne Sue, která musí... Více
14.01.2020 – Super svůdní růžoví panteři připlouvají do pevnosti. Jsou to přátelé z posilovny. Po dozvědění se pravidel a zaznění gongu, spouštějícího čtyřicetiminutovou časomíru, vyráží bojovat o první z pěti klíčů. Začne Sue, která musí povolit čtyři matice od krytu, pod kterým je klíč. Během toho ji ale budou neustále práci komplikovat překážky. Náročnou disciplinu nakonec nezvládá a odchází s prázdnou. Chris se poté ocitá v místnosti, kde musí odmotat co nejvíce stále se navíjející hadice a tou poté posunout klíč k otvoru, kterým propadne ven- jemu na dosah. Ani on ale není úspěšný, snad tedy zaboduje Don, který zatím vystoupal ke kapitánovi do věže. Otázka je ale záludná, správnou odpověď neví. Leigh je poté v místnosti s velikými válci, po kterých se musí přeplazit. Těžká disciplina ani jí nepřináší úspěch a tým už musí opravdu zabrat. Uteklo 14 minut a oni ještě nemají ani klíč. Don konečně přináší první, když šplhá po klesajícím lanu a klíč přitom vyprošťuje z hlavolamu. Sue je poté zavřena v místnosti s nádrží, plnou zapáchající tekutiny. Klíč je nad nádrží a pokud se jí nepodaří ho získat dlouhou tyčí, bude si muset v obsahu zaplavat. Velmi rychle se jí ale daří klíč odpálit mimo nádrž a vychází s ním ven. Darren zatím vystoupal ke kapitánovi na věž, kde bude hádat správnou odpověď na jeho otázku. V poslední vteřině se mu to s drobnou pomocí kapitána daří. Leigh je v další disciplině připoutána jednou rukou k potrubí. Musí ho následovat až k jeho konci, přičemž musí překonat překážky. Na konci je kromě jejího osvobození zavěšený klíč. Několik zaváhání ale způsobuje, že zůstává Leigh uvězněná, odvádí si ji pan Kebule. Darrenův úkol je poté z moře vytáhnout síť s dělovými koulemi a také klíčem. Nasazuje výborné tempo, které drží až do vytažení, během chvíle vychází se čtvrtým klíčem. Na celkové časomíře je necelých 14 minut a tým sbíhá k bráně od pokladnice. Musí jednoho člena obětovat, bude to kapitánka Sue. Za ní dostávají pátý klíč a pokračují bojem o indicie. Chris nejprve stoupá za kapitánem, indicii si ale neodnáší, ví alespoň nápovědu, podle které to může vymyslet s ostatními. Celá trojice kromě Chrise poté dostává úkol, ve kterém na laně ručkují na vor se třemi zavěšenými pytli. Ty musí na vor vytáhnout a postavit z nich pyramidu, ze které dosáhne některý z nich pro zavěšené pouzdro s kódem od schránky s indicií. Vratký vor, houpající se na vlnách, jim ale úkol natolik znepříjemňuje, že se jim nedaří včas uspět. Chris, který se bojí pavouků, je poté nahnán do místnosti právě s pavouky, na těle některého z nich je umístěná indicie. Dva pavouky zkouší, ale marně, lísteček byl vždy prázdný, musí se podívat do truhly se štíry. Na klepetu jednoho z nich konečně nachází indicii- slovo hrnec. Z nápověd kapitána usuzují, že by mohlo být další indicií slovo měřák a heslem pak slovo tlak. Raději se ale ujišťují jednou obětí, čímž získávají slovo vysoký (tlak). Slovo tedy zkouší a je správné. Poklad se sype k rukám a oni co nejvíce vynáší ven. Po zavření brány a propuštění obětovaných hráčů následuje shrnutí slušného výkonu a zvážení průměrného úlovku. Jodie se loučí a kapitán vysvětluje spojitosti mezi indiciemi a heslem a díl končí. Méně
Reklama
Reklama