Druhý z kolínských trojčat: Citroën C1

Na rozdíl od Peugeotu, Citroën čísla svých vozů nemění. A tak C1 je i v nové generaci C1. To je ale tak jediné, co je spojuje. Tohle je opravdu designérská pecka.
Citroën C1
Citroën C1
Citroën

Francouzský Citroën přešel na cestu hodně futuristického designu. Velkoprostorové vozy s označením Picasso dostaly podivné tenké světlomety. A C1 je následuje. Ale k tomu má na přední masce dva velké oválné světlomety (nepřipomínají vám Yetiho?) a ohromnou masku chladiče. Přitom pod kapotou nebudou pracovat žádné velké agregáty, které by dokázaly vlít řidičům do žil adrenalin. Stejně jako dříve představený Peugeot 108, i tady se objeví pouze dva agregáty. Tříválec s litrovým objemem bude mít 50 kW a dvanáctistovka 60 kW. I když je pravda, že silnější motor bude docela solidní variantou ke sportování. Vždyť auto bude vážit jen 840 kg, a tak 118 N.m zvládne auto nakopnout na stovku za 11,4 sekundy.

Podívejte se, jak vypadá Peugeot 108 a Toyota Aygo a pak dole hlasujte, které z nich je nejhezčí.

Anketa

Které ze tří kolínských automobilových trojčat je podle vás nejhezčí?

Stejně jako u Peugeotu se i Citroën vydal cestou velké individualizace. Kdo chce, bude si moci pořídit třeba… No, to ještě přesně nevíme, to se dozvíme na autosalonu v Ženevě. Každopádně víme, že bude také mít verzi Airscape, tedy se stahovací plátěnou střechou.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama