Prima COOL vyhrála Zlaté péro

Máme další ocenění. Tentokrát jsme díky našim upoutávkám získali první místo za nejlepší textařský počin – Zlaté péro.

Cenu Zlaté péro za rok 2011 dostala Prima COOL a grafické studio Oficina od cechovní organizace sdružující reklamní textaře, spisovatele a novináře Creative Copywriters Club (CCC).

 

„COOL v těžké konkurenci (z 15 reklamních textů nominovaných v nejužším výběru – např. T-mobile za reklamu s Bolkem Polívkou nebo Vodafone s mluvícími keckami) vybojoval 1. místo za úžasnou soustavnou textařskou práci při předělech a upoutávkách,“ prohlásil předseda CCC Petr Vacek.


 
Péro je ocenění za nejlepší textařský počin. Do soutěže se nepřihlašují sami tvůrci, nominace je svěřena do rukou publika, veřejnosti. Specifickou cenu může získat reklama, kniha, báseň, píseň nebo cokoliv jiného, co baví, má nápad, vtip a nestojí při zdi.

 

Děkujeme :)

 

Líbí se vám naše nové péro?

Napište nám to do diskuse :)