Čtyři roky COOLu: Zlaté péro a další ceny. Podívejte se!

Zlaté péro - cena

Právě slavíme 4. narozeniny a za ty čtyři roky jsme toho stihli opravdu hodně. Kromě spousty pořadů, které COOL přinesl jako první na český televizní trh, jsme na zdejší obrazovky přinesli i originální grafiku a znělky, které se dočkaly i spousty ocenění.

Hned po prvním roce vysílání získala Prima COOL 2. místo na evropských cenách Promax / BDA Europe 2009 v kategoriích Nejlepší logo a Nejlepší programový branding.

Ve stejném roce jsme dostali také Cenu veřejnosti na prestižních Výročních cenách Czech Grand Design.

Dlouhodobě vás baví i COOL upoutávky, na nichž si kreativci v našem oddělení self promotion společně s hlasem COOLu Honzou Dolanským dávají fakt záležet a vysloužili si za svou práci originální cenu Zlaté péro.

Podívejte se na vtipnou reportáž:


Cenu Zlaté péro za rok 2011 dostala Prima COOL a grafické studio Oficina od cechovní organizace sdružující reklamní textaře, spisovatele a novináře Creative Copywriters Club (CCC).
Zlaté péro je ocenění za nejlepší textařský počin. Do soutěže se nepřihlašují sami tvůrci, nominace je svěřena do rukou publika, veřejnosti. Specifickou cenu může získat reklama, kniha, báseň, píseň nebo cokoliv jiného, co baví, má nápad, vtip a nestojí při zdi.

Za nejlepší český dabing postavy sukničkáře Barneyho v seriálu Jak jsem poznal vaši matku získal herec David Novotný také prestižní Cenu Františka Filipovského